I see . I hear . I experienced . And I wrote this.

Wednesday, September 29, 2010

Tak mampu untuk memenuhi hati semua org

Salam..minggu yg plg byk aku diuji oleh-NYA.Ujian yg aku ykn hanya DIA tau mengape aku ptot diuji sedemikian rupe,,guys,,aku berani ckp yg seumur hidup aku,aku x penah melupakan insan2 yg penah mmbntu aku dr aku kecik smpi aku besar,,aku tau aku nie ank org susah,,bile nk g blaja kt mane2 je msti org kene tlg kalo x aku mmg x kn dpt nk futher study la,,setiap arie aku berdoa semoga aku x pernah lupakan asal usul aku n aku berharap aku akn dpt keje yg baik suatu ari nnti supaya aku dpt bls jasa n pengorbanan semua org,,itu harapan aku dr dulu smpi skrg,,x penah berubah,,tp suddenly bile de yg mengatakn aku lupe diri,aku sgt terasa,,dlm situasi aku yg agak tensi,aku d kata sedemikian rupa,,Ya Allah,hanya Kau Maha Mengetahui situasi aku skrg,,air mata mmg mnjd peneman aku semenjak dr mggu lps,,terlalu byk antibodi IgA yg aku tumpahkn,,mujurlah de insan yg msh sudi untk menceriakn hati aku nie,,credit n time kaseh byk2 untk anda,,saya sgt memerlukan insan spt anda bkn shj semasa saya sedih,tetapi jua semasa saya senang,,maaf kalo de yg kecewa dgn aku,,aku akui aku x mampu untk memenuhi hati semua org,,tp aku x penah melupai insan2 yg byk berjasa kpdku,,TAK AKAN PERNAH,,FULLSTOP,,aku mohon jgn dilukai lagi hati nie buat sementara waktu ini,,what i need is support,,care n doa from all MY BELOVED,,



                                                    

7 comments:

  1. syg.sume dugaan.deal with it.kadang2,tu sume cabaran je.insyaallah kte dpt handle bende tu tapi dpends kite kuat ke x.kitorang sntiasa ada.tlg ape yg kitowang mampu nak tlg.thats wut friends are for rite?
    chill dear:)

    ReplyDelete
  2. syg..
    np ni??
    kalo ad prob nk citer kt ak citer je k..
    kalo weekend nk ajk ak kuar gtw k..
    ak xmo lar ko sdey cmni..

    ReplyDelete
  3. aku nk cite tp x smpt,,nk kuar pon x smpt walaopon atie nie meronta-rontA nk kuar,,

    ReplyDelete
  4. xp..
    t ble ase sng kte kuar..
    nk kuar jauh2 xmampu skg..
    bajet xd..
    skg mslah kwangan cket..
    tp untuk ko special..
    ko bole dtg jmp ak k..
    dun worry..
    just let me know

    ReplyDelete