I see . I hear . I experienced . And I wrote this.

Sunday, November 21, 2010

tag =]

sbb kn de org tag, so jwb la soklan2 cepumas nie..saksikanlh jwpn2nye,,=]
 
1. apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
-laptop,henpon,sim kad( aku x ingat no org,so kalo hlg mmg haru),dompet,buku2 n mende yg aku beli sendiri la,,mmg syg lebih la,

2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang sendiri?
- mcm2,,hiking beg,henpon,jeans..
 
3. dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan korang nanti?
kt umah opah,,umah aku kecik,,x besh wat mjls kt situ,,tema?ala2 simple2 jela,,yg plg penting x mmbzr duet aku,,

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
- xkowt,,msh mencari "prince charming" itu,,

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
- aku jenis yg setia,,so as long as ktorg bersame,for the rest of my life la,,
 
6. dimana korang selalu jumpa kekasih korang?
- ntah la,,no comment

7. novel / buku /majalah yang terakhir korang beli?
- ermm Nur,Dara n Remaja kot,,

8. apakah nama penuh korang?
-NUR AFIQAH BT HUNAIN,,org slalu gntikn K ngan Q kt name aku,,n name ayah aku mmg org slalu x reti eja,,hehe,,

9. antara mak dan ayah, yang manakah korang lebih mesra?
-mak,,everything  i share with her,,

10. namakan orang yang btol2 nak jumpa dalam hidup korang?
-ntah la, my future hubby kot,,
 
11. adakah korang basuh baju sendiri?
- slalu mesin yg basuhkan,,kdg2 je gune tgn,,

12. dimanakah tempat betol2 korang nak pergi?
- Mekah for sure,,Sabah,Korea,Itali
 
13. pilih salah satu. peluk atau cium?
- peluk
 
14. 5 benda yang korang sangat2 sayang dalam hidup korang?
- henpon,dompet,laptop,Quran sbb mak aku beli
-tiket bus Transnasional(destinasi rahsia)
-hadiah2 birthday
-buku2,,buku biodata pon syg tau
-kalo org kira benda x?family n semua2 insan yg aku syg n yg syg aku

15. lagu yang korang paling suka dan slalu dengar?
- since smlm aku suke dgr lagu Count on Me,Bruno Mars,,aku jenis yg lyn lagu2 best,,x kisah genre pe,,

16. bila tarikh lahir korang dan katne korang sambut tahun lepas?
- 4 November 1991,,i luv sgt trkh nie..x sambut pon even kt umah,,kalo tnye taun nie msti aku lg smgt nk ckp,,hehe,,

17. 6 orang blogger yang korang nak tag?
- mira farhanah
-adah aziz
-kak erina sari
-anne syila
-liyana zainal
-kay aprillia

2 comments:

  1. yay!ada tag.hehe.t mira jwb ey yang.ehem2.spe yg tag kamu yee.haha.happy holz!tke cre taw :)

    ReplyDelete
  2. yes,,i antara org yg x sbr nk tgk jwpn2 u,,hehe,,spe tag?bialah rhsia,,hehe,,ok same goes to u,,take care =]

    ReplyDelete