I see . I hear . I experienced . And I wrote this.

Sunday, December 12, 2010

25 things about me~

tagged by Mr.Amir Ibrahim
 

25 things about me?hehe,,mende la aku nk merepek nie ye,,ermm  da puas aku pikir n nilah hasilnye,,

1.Org slalu slh eja name aku,,Afiqah slalulenye jd Afikah,,

2.Feveret kaler biru laut n hijau pucuk pisang,,x suke sgt warna mcm hitam n kelabu,,coklat pon aku minat gak

3.Sejak da besar2 nie,aku x minat pki bj kurung corak bunga2,,aku lebih suke corak abstrak

4.Rindu Kedah,,byk gak kngn kt sane,,

5.Pernah berangan nk jd doktor sblm ku tau aku sbnrnye x sesuai  jd doktor,,akn tertekan dgn lifesytle doktor

6.Cita-cita aku skrg nk jd pegawai sains mikrobiologi n bekerja d hospital

7.Pernah bersekolah d 3 skul,SMK,Seri Perak,MRSM Merbok n MRSM Pasir Salak

8.Penyayang n suke budak2 memandangkan mak aku pon babysitter

9.Sgt2 suke coklat,,Cadbury,Van Houten,Vochelle

10.Perisa kegemaran,strawberry,coklat n vanilla

11.Aku bkn pompuan yg lembut,agak kasar,maybe sbb faktor kehidupan

12.mudah jeles tp msh bole d kawal

13.Seorang yg mmpu berdikari seboleh-bolehnye x suke susahkn org laen walaupon sbnrnye da byk susahkan org since blaja kt maktab

14.x suke sgt tgk wayang

15.x suke minum air bergas tp suke mkn megi,,x menjaga kesihatan btoi

16.slalu mls nk mkn sbb tula kene gastrik

17.susah nk syg kt sesape tp kalo da syg i really mean it

18.seorg yg agak ego,mesra pd yg dikenali je,,kalo x knl tu take time skit,,first impression org pd aku x penah berubah,ngatkn aku ni sombong,x ley kalo berkwn dgn org yg x reti nk sembang sbb aku ni suke bercerita

19.saat paling bermakna dlm hdp aku,time dpt twrn u

20.aku pon x phm nape byk org suh aku gemokkn skit bdn,,huhu,,sori la i x suke gemok

21.n one more thing,ramai gak org x caye kalo aku ckp aku nie single,,haha,,aku pon  xtau nape,,

22.nk kawen dgn org jauh2,,hehe,,perancangan je,,kalo bole bkn dgn org perak la,,hehe

23.suke lepak ngan kwn2 dkt tmpt rekreasi mcm air terjun,tasik

24.seorg yg mudah memaafkan org laen,sgt menjaga hati org laen n penah gak smpi x reti nk pikir perasaan sndri sbb terlalu jage hati org

25.last but not least,aku da bole terima keadaan skrg,,lebih tenang,,n sy selesa dgn anda skrg =] ALHAMDULILLAH~

insan2 bertuah yg aku nk tag:
-MIRA FARHANAH
-CHE MAT
-KAK ERIN
-AMRI
-ANNE SYILA
-LIYANA ZAINAL
-YANTI

1 comment: