I see . I hear . I experienced . And I wrote this.

Sunday, January 16, 2011

KELIMA~

salam,
fuhh!!!lega acaraku da settle smlm,
first time masok jln kaki,
3000 m jln kaki,
aku ngat jln2 biasa je,
so aku search dulu teknik berjln yg btol,
haha,,semangat tak?
alhamdulillah spnjg pertndgn,
aku tak wat slh,
3 kali wat slh kene kuar dt trek,
walopon sbnrnye saket nk luruskan kaki tu,
dgn bdn yg tegak,
tangan dihayun-hayun,
bagai itik pulang petang,
tak pon mcm berjln ke mines bak kata katek,
7 round weh,
mmg rase nk give up kt 2nd round,
tp semamgat msh ade,
tgn hayun laju2 lagi,
bagai dpt energy,
aku potong org2 dpn aku,
smpilah kedudukan aku KELIMA,
mmg da x bole nk potong org dpn aku,
sbb jauh sgt jaraknye,
loceng berbunyi,
laju2kn lgkh,
semakin dkt grsn penamat,
dgr suara mr presiden suruh laju skit,
tp da tak mmpu,,
huhhu,,
tibe d garisan penamat,
terpksa la berpuas hati dgn kedudukan no 5,
naik ats,dorg ckp de medal smpi no 5,
muke tros berubah,
hlg tros pnt,,haha,walopon muke da rentung bak kata kintan,
dan nilah medalnye,,






                                            KELIMA untuk KOLEJ LIMA
papepon nice try,
taun dpn bole prektis lg,
thanks to all yg support smlm,,
           :)


p/s: congrats to all atlet k5!
           

2 comments: