I see . I hear . I experienced . And I wrote this.

Sunday, January 9, 2011

what ur friend think bout u~

1) 04~org yg dtggu untk kte describe.hahaha.first time dlu cm tkt je nk tgur tp beranikn diri.muke cm grg tp dlm hati ad taman.die mmg kuat..kalo x Allah x kn uji die cmtu.ank sulong tp saiz x mlmbngkn ape2.sgt berani n seorg yg positive thinking.kalo bley sume camping die nk g.kuang3.kalo nk describe btol2 x ckp page ni.papepon love u so much.tq 4 every single thing.kuatkn semangat ye.i'll always be wif u.=)


2): wuu no1. td 001. ni no1 lak. ok2. aku mula kenal si dia neh time satu event kolej. dia ni kre junior matrik aku la. haaa. dia baek orgnya. slalu bg nasihat kt aku, slalu tlg aku, slalu belikan ak mknan. *ni bukan buli ok. hahaha* emm ok2. lepas tu lak, dye care about aku. da macam adik aku da dye neh. hehe~ =]


3)1104 : yg sorg nie ak jmpa kat kem gak..hehhe..sma kolej tp bru knl2 ngan lbih rpt kat kem la..dia nie peramah..mula2 tgk muke cam garang..takut je nak tgur..tp bile dah knl cmnie rupenya perangai kau..orgnya lasak gak..pandai berkata2..baek..serius klu xknl ngan dia msti kta dia sombong..tp hakikatnya x..hehheehe


4)1104-oh,budak kuat menangis ni.haha.siket-siket nak menangis tau even anak sulung.kawan baik dekat upm selain dr Erina Sari .ayu orgnye tapi awas.garang nokk.kwn untuk kongsi masalah suka duka lara.teman nak bergossip jugak.sgt petah bercakap.sbb tu slalu jdik mc kan.dgr crite dye ni bakal mtm.betul kah?haha :P


5)no 4, first impression "grgnya minah ni" n tkt nk dkt. rupa2nya sengal mcm diriku jgk.. suka mkn dgn dia n other too wktu lunch kt kmk.. kalau borak with her n other, rasa tk nk blk bilik ms tu.. then kalau tk ada dia dlm cllass, rasa tk syok.. Bt kisah dia n si mamat sorg tu ttp menjadi perbualan aku n Siti Fatimah Musa :)
n u;re one of bff utk aku.. nnti ada ms, kt hangout ramai2..

6)1104: kenal dia ni masa dlm lab biomedic sem lepas..mula2 tgk muka mmg garang la...mcm sombong pun ada..hahaha...^^ tp bila dah kenal n work together dlm group ok la sebab rajin wat kerja lab..bnyk ciri2 saintifik..layak la jd saintis...semua experiment dia buat part yg susah2...dia selalu ckp aku perasan kalo aku ckp aku ni doktor n model..haha

7)1104~beliau seorang sasterawati maktab dulu..kerana itulah saya menaip dengan begitu skema, bimbang di 'sound' nya nanti..haha...dy nie antara org2 yg rapat sgt ngn ak time kat maktab dlu...abes mktb, kitorg dpt matrik same...hehe..skang nie upm pn same...i like.. ^_~ takde rzeki lagi nk mlepak dgn dy kat mines...akan diusahakan ye bebeh..hahaha

8)1104..ha y ney dak skul mengh haku dlu..tp die pndh skul lew..kew mrsm..sob sob
tp prknln kmi mang dasat lew..wk2 2 frm1..ko ngat xg wei?hahah
tp lme2 kmi jd kwn y sgt rpt..mlg ny xlme dude..ko pndh skul..tggl lew kmi b4..sob2..tp kte in touch right..cyg ko!ahhaha

n de lg yg laen tp mls la display semua,,ni pon da cukup byk,,haha,

p/s:mood:penat sbb lari td+waiting

No comments:

Post a Comment